Учні Ірпінського академічного ліцею — учасники одразу двох хакатонів: креативність, що змінює суспільство
Минулі вихідні стали справжнім святом інновацій та молодіжного лідерства для Ірпінського академічного ліцею НУБіП України. Одразу дві команди учнів взяли участь у хакатонах, де представили свої ідеї, спрямовані на вирішення актуальних соціальних викликів. Це не просто участь у заходах — це демонстрація зрілості мислення, емпатії й бажання змінювати світ на краще.
«Спілкування без меж»: інклюзія як виклик і відповідь
Команда «ГУР» презентувала свій проєкт на хакатоні, організованому Ірпінським ліцеєм інноваційних технологій. Тематика заходу охоплювала важливі сфери — медицину, освіту та інфраструктуру. Учні обрали напрям освіти та створили сайт «Спілкування без меж», який спрямований на підтримку інклюзивної освіти, зокрема на покращення взаєморозуміння між учнями з порушеннями слуху та їхніми однолітками.
Проєкт включає навчальні матеріали, відео з жестової мови, рекомендації для педагогів і школярів — усе це для того, аби зробити освітній процес доступним і дружнім до всіх. Ініціатива команди не лише вирішує конкретну проблему, а й надихає своєю глибокою соціальною орієнтованістю.
Команда «Energy»: молодь як драйвер змін у громаді
Паралельно інша команда ліцеїстів — «Energy» — виступила на хакатоні «Бізнес+молодь: спільні рішення для громади», що проходив у молодіжному просторі Ko-laba в Ірпені. Учні працювали над двома масштабними проблемами:
Популяризація читання серед молоді.
Пропозиція — створити новий формат книгарні з лаунж-зонами, фотозонами, клубними заходами, добірками книг за інтересами. Такий простір має відродити культуру читання та стимулювати інтелектуальний розвиток молодого покоління.
Активізація молоді через залучення до громадського життя.
Ідея — створити динамічне середовище з майстер-класами, творчими подіями, дебатами, волонтерськими ініціативами й заходами на підтримку ментального здоров’я. Це стане відповіддю на кризу мотивації та ізольованість багатьох підлітків.
Обидва напрямки показали: сьогоднішні учні здатні не просто аналізувати проблеми, а й пропонувати реальні, добре продумані механізми їх вирішення.

Recommended Posts