Освітня толока
День 2.
Вероніка Поляновська, заступник директора з навчально-виховної роботи презентувала авторський онлайн-курс «Цифрова освіта. Безпечний простір», який розробила спільно з вчителями інформатики Забродською Іриною, Єрмак Анастасією та Мончаківським Андрієм. Курс розрахований для підлітків віком 13-15 років, з метою створення умови для безпечного функціонування кіберпростору та його використання у власних інтересах, інтересах суспільства і держави. З 16 березня цього року розпочато навчання з медіаграмотності за окремим модулем Курсу для мешканців громади та педагогічних працівників закладів освіти громади поважного віку.
Наталія Мелюхіна, вчитель фізики, математики та астрономії, поділилась досвідом використання на уроках інтерактивних технологій навчання, зокрема Phet та MozaWeb. Дане програмне забезпечення розроблене для використання на інтерактивних дошках та розширює інструментарій вчителя. Інтерактивні елементи, а також вбудовані ілюстраційні, експериментальні, лабораторні та практичні роботи розвивають й пробуджують інтерес учнів, допомагають легше засвоїти навчальний матеріал.
Учителька географії та історії Наталія Копил поділилася з присутніми досвідом впровадження в освітню практику інтерактивних педагогічних форм і методів: спільну групову роботу, дебати, моделювання, рольові ігри, дискусії, індивідуальні й групові творчі роботи, онлайн-екскурсії.
Учителька математики Любов Іліка на своїх уроках розвиває розумові та творчі здібності ліцеїстів шляхом впровадження новітніх технологій, створює передумови формування творчої особистості, розвитку сильної сторони дитини. Сприяє інтелектуальному розвитку учнів, вчить самостійно здобувати знання, що в сучасних умовах надзвичайно важливо.
У своїй роботі учителька біології Тетяна Гунько використовує принцип природовідповідності: від знань – до діяльності, від діяльності – до виховання. Значну увагу приділяє формуванню експериментально-практичних умінь і навичок учнів під час проведення лабораторних та практичних занять.
Наталія Руденко, учителька зарубіжної літератури, ознайомила педагогічний колектив із методикою творчих проєктів, як узагальнення до вивчених тем на уроках зарубіжної літератури, продемонструвала учнівські роботи різних жанрів: буктрейлер, відеозвернення, фільм. Окрім цього, Наталія Іванівна звернула увагу присутніх на психологічну проблему відновлення внутрішнього ресурсу педагога, що є особливо важливим в умовах сьогодення.
Дякуємо ЗСУ за можливість навчати та навчатись!
Тримаємо освітній фронт!
В єдності наша сила!
Слава Україні!