Освітня толока
На весняних канікулах учителі нашого ліцею організували освітню толоку, де мали можливість поділитись своїми напрацюваннями та досвідом роботи. Робота тривала протягом двох днів.
Учителька англійської мови Хромчак Наталія Володимирівна поділилась своїм досвідом використання інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови, які сприяють інтенсифікації та оптимізації освітньо-виховного процесу. Їх використання дозволяє реалізувати ідею співпраці учасників навчально-виховного процесу, вчить конструктивно взаємодіяти, сприяє оздоровленню психологічного клімату на уроках, посилює соціальний контакт між учасниками та формує соціальний досвід, значно підвищує мотивацію учнів до навчання і, головне, приносить задоволення результатами власної та спільної роботи.
Кордонець Наталія Петрівна працює над проблемою функціонального підходу до викладання англійської мови в середній школі, що базується на комунікативному аспекті та включає повний набір компонентів для отримання практичних навичок. Цей підхід має соціальне застосування. Серед усіх методик вивчення англійської мови найефективнішим вважають комунікативний підхід, у якому перевага надається практиці спілкування, володіння мовою та її сприйняття. Головна мета – це ефективне спілкування, а не відтворення граматично правильних форм англійської мови.
Кохан Поліна Анатоліївна запропонувала способи залучення нових учнів на додаткові заняття, поділилась досвідом роботи щодо проведення додаткових занять із хімії та мотивувала вчителів прагнути досягати більшого в професійній діяльності.
Розпочався міжнародний тиждень грошей і вчитель географії та правознавства Точиліна Ірина Валентинівна долучила вчителів ліцею до події, продемонструвавши можливості ігрової навчальної платформи Kahoot, що дало змогу поглибити знання з теми фінансової грамотності.
Учителька мистецтва Болехівська Тереза Романівна на прикладах своїх уроків переконала присутніх, що світ мистецтва безмежний. Пізнають його не день, не рік, а все життя. Тому, починаючи з навчального закладу, педагог покликаний розвивати в дітей художній смак, виховувати важливу для людини якість – любов до мистецтва, до прекрасного. Зорові образи, створені мистецтвом, легко запам’ятовуються й залишаються в пам’яті надовго. Вони збагачують емоційний світ, учать яскравіше сприймати навколишнє життя.
Під час уроків історії Снігир Лариса Петрівна активно застосовує інтерактивні форми та методи навчання, які в умовах сьогодення є актуальним способом роботи вчителя: «Рамка цілей», «Три речення» , «Мозковий штурм», «Чиста дошка», «Буриме» тощо. Порівняно з традиційним навчанням в інтерактивному навчанні змінюється взаємодія вчителя та учня: активність педагога поступається місцем активності учнів. Завданням педагога стає створення умов для їх ініціативи. Педагог відходить від ролі транслятора навчальної інформації, а натомість виконує роль помічника в роботі, одного з джерел інформації. Упровадження в навчання інтерактивних систем підвищує рівень якості навчального процесу, підсилює мотивацію навчання та пізнавальну активність учнів, постійно підтримує вчителя в стані творчого пошуку дидактичних новацій.
Дякуємо ЗСУ за можливість навчати та навчатись!
Тримаємо освітній фронт!
В єдності наша сила!
Слава Україні!