Тиждень англійської мови
Із метою розширення і поглиблення лінгвістичних знань, розвитку комунікативних умінь і навичок, естетичного виховання, духовного багатства учнів у період з 05.12 2022 по 09.12.2022 у ліцеї було проведено Тиждень англійської мови.
Мета проведення тижня англійської мови: удосконалення знань, умінь та навичок, отриманих на уроках англійської мови, розширення світогляду та ерудиції учнів; розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків; виховання любові й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається, а також формування вміння концентрувати увагу, логічно викладати думки, заохочувати учнів до роботи над собою; виховувати інтерес до вивчення англійської мови.
Протягом тижня було проведено наступні заходи:
1.Брейн-ринг “English Express” (9 класи, 05.12.22)
2. Час складання історій “Crime. The Story Telling Time”. (9 класи, 07.12.22)
3. Захід “English Tea Drinking Traditions” (10-11 класи, 08.12.22)
4. Брейн-ринг “English is fun” (7-8 класи, 06.12.22)
5. Конкурс “The best reciter” (7-8 класи, 08.12.22)
6. Настільні ігри “Speaking Boardgames”. (7-8 класи, 09.12.22)
6. Інтелектуальне шоу “Who is the best at English?” (9 класи, 06.12.22 )
7. Сценарій вечора “The Great Unknown”, присвяченого творчості
У. Шекспіра ( 10-11 класи, 09.12.22).
Проведено підсумки тижня та відзначено найактивніших учнів, визначено переможців.
Метою даних заходів було узагальнити уміння та навички учнів з вивченого матеріалу, розширювати лінгвістичний кругозір учнів, розвивати інтелектуальні здібності учнів за допомогою гри. Учні із задоволенням виконували цікаві завдання та намагалися бути кращими. Ліцеїсти були активними учасниками всіх запланованих заходів. Діти старанно виконували завдання та щиро раділи маленьким перемогам під час виконання завдань.
Всі заходи проводилися іноземною мовою. Поставлені завдання були виконані. Створено умови для самовираження учнів як в інтелектуальному, так і в емоційному планах. Реалізовано навчальні (повторення, активізація отриманих знань і умінь), і виховні (повага до іншомовної культури), і розвиваючі (розширення кругозору, отримання нової інформації), і комунікативні завдання. В цілому, Тиждень іноземної мови дозволив активізувати діяльність учнів, стимулювати їх подальшу роботу, придбати нові і вдосконалювати вже набуті навички самостійної роботи. Цей період став одним з цікавих епізодів шкільного життя, насичений різноманітними подіями, які сприяють розвитку інтересу в школярів до вивчення іноземних м