Екологічне виховання в Ірпінському академічному ліцеї Національного університету біоресурсів і природокористування України спрямоване на розв’язання певних задач і проблем, які ставляться перед учителями і учнями. Сьогодні ми дуже часто чуємо такі поняття, як «екологічна проблема», «забруднення навколишнього середовища». І хоч всі почали звикати до цих понять, але все ж таки ми зі своїми ліцеїстами почали працювати над низкою важливих запитань. Що можуть зробити учні саме нашого ліцею для покращення екологічної ситуації? З чого треба почати? Як педагогам організувати роботу, щоб підліткам було цікаво? Відповіді на ці запитання ми знайшли в розробці різноманітних проєктів: «Батарейки здавай про Планету подбай!», «Думай про майбутнє Планети життя – сортуй сміття». Участі в екологічних акціях «1000000 дерев за день у 100 країнах світу», «Годівничку виготовляй – життя пташкам зберігай». Також учні долучились до всесвітнього проекту UNICEF та AIESEC «Найбільший урок в світі», який проводився за ініціативи Всесвітнього Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), до якої долучилася молодіжна організація «AIESEC в Україні». Ліцеїсти взяли участь в онлайн конференції «Земля – наш спільний дім», яку провів Відокремлений структурний підрозділ «Ірпінський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України». Класними керівниками проведено ряд виховних заходів: «Планета – мій дім», «Вплив радіоактивного випромінювання на живі організми», «Мутація: види, причини та наслідки», «Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування». За учнівської ініціативи команди «Варяги», учасників проєкту «Україна говорить жестами», координатором якого є педагог-організатор Шмарко Н.С., було створено відео на тематику Чорнобильської трагедії. Неординарністю даного відеоматеріалу є те, що текст вірша читає Наталія Сергіївна, а дактилює випускниця нашого ліцею Марія Шуменкова. З метою, донести кожному про трагізм Чорнобильської катастрофи. Результатом екологічної роботи стало засвоєння основних екологічних і біологічних понять, розуміння різнобічної цінності природи, прояв інтересу та зацікавленості екологічними проблемами. Сформовано різноманітні екологічні уміння та навички: оцінювати, прогнозувати, приймати правильні рішення, пропагувати, дотримуватись правил поведінки в природі, аналізувати, систематизувати, виділяти головне; активність і творчий підхід у природоохоронній діяльності; формування глибокого переконання в необхідності охорони природи й особистої причетності до цієї справи. Дякуємо всім педагогам та учням, які не залишаються байдужими до вирішення такої важливої проблеми сьогодення.
- Posted on