https://www.facebook.com/irpinliceum/videos/444191543508518/

https://www.facebook.com/irpinliceum/videos/2994941267394580/

Наш ліцей, засновано в 2019 році. Завжди з радістю відчиняє свої двері для вступників – учнів 7-11 класів. Це нетипова школа, вступаючи до нас не потрібно здавати іспити. Структура ліцею двоступенева: ІІ ступінь – 7-9 класи, ІІІ ступінь – 10-11 класи. Наш ліцей – це сучасний ліцензований, комунальний, багатотопрофільний заклад освіти, який згуртовує дітей, розвиває й вдосконалює здібності, обдарування, творчі нахили, виховує лідерів.
У закладі створені всі умови для повної самореалізації.
Вашій увазі пропонуємо Топ-10 причин, чому варто обрати саме наш ліцей.
1. Ліцей – плекає інтелігенцію майбутнього.
Ліцей – старт у велику науку, в доросле життя. Ліцей плідно взаємодіє в тісній тріаді «ліцей – коледж – університет». Перспективи, які відкриваються перед учнівською молоддю після того, як вони вступають до ліцею ІАЛ НУБіП України дуже широкі. Наш ліцей ставить собі завдання щодо профільного навчання майбутніх студентів, що забезпечує наступно-перспективні зв’язки між загальноосвітньою профільною та професійною освітою в системі «ліцей-коледж-університет», а також забезпечує можливості професійної переорієнтації. Успішний вибір професії значною мірою визначає результати праці, рівень добробуту, сприяє реалізації особистісного потенціалу. Наш ліцей плідно співпрацює з Ірпінським фаховим коледжем НУБіП України. Основна мета співпраці незмінна: об’єднати зусилля і спільно діяти в рамках науково-дослідницької діяльності та навчальної роботи з учнями ліцею втілюючи мету підтримки дітей, сприяння їх всебічному розвитку, формування в них життєво важливих умінь і навичок. Викладачі коледжу проводять уроки у старшій школі, запрошують учнів до навчання з предметів. Прикладом такої співпраці є проведення уроків хімії у 9-х класах на базі лабораторії «Дослідження якості продуктів харчування». Для учнів старших класів викладачами Національного університету біоресурсів і природокористування України постійно проводяться заняття, з метою надати дітям ґрунтовні знання з профільних спеціальних дисциплін, таких як основи економіки та менеджменту, біотехнологія та екологія, основи програмування та ІТ, іноземна філологія, математика. Саме наш заклад покликаний виховувати інтелектуальну еліту.
2. Ліцей дає можливість знайти себе в житті.
В сучасному мінливому житті потрібно навчитись швидко пристосовуватися до всіх змін і викликів. Тому учень, який здобув повну середню освіту та лишає стіни нашого ліцею, вміє користуватись здобутими знаннями та вмотивований рухатись далі. Навіть найобдарованіша особистість повинна постійно розвивати свої здібності, інакше людина, як метал – може зіржавіти та втратити свої здатності. Ліцей створює всі умови для розкриття граней потенціалу учнів у повну силу. Навчання в закладі здійснюється за трьома профільними напрямками: гуманітарним (українська мова, англійська мова), природничим (хімія, біологія), інформаційних технологій інформатика). Практичні заняття з предметів проходять з використанням матеріально-технічного забезпечення навчальних лабораторій коледжу та університету. Ліцеїсти мають можливість брати участь в міжнародних. всеукраїнських і регіональних конференціях, круглих столах тощо. Профіль навчання обрано закладом освіти з урахуванням можливостей забезпечити якісну його реалізацію. Профільність є ефективним засобом диференціації навчання в ліцеї, вона має на меті забезпечити більш глибоку підготовку учнів у тій галузі знань і діяльності, до яких у них сформувались стійкі інтереси і здібності.
3. Ліцей навчає не втратити себе.
Здобуті під час навчання в ліцеї навички комунікацій, розстановки пріорітетів дадуть свої плоди в період буття в сучасному світі. Наш ліцей плекає: особистість усебічно розвинену здатну до критичного мислення; інноватора, здатного змінювати світ, конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя; патріота з активною позицією, який діє згідно морально-етичним принципам і здатного приймати відповідальні рішення, коли за спиною закриваються двері ліцею, коли жоден учитель не буде давати підказок, коли вчишся на своїх численних помилках. Випускниця ліцею 2020 року Казарецька Діана зазначає, що саме наш навчальний заклад допоміг їй виховати силу духу та волі, що дає можливість легше адаптуватись у сучасному світі. Після закінчення 9-го класу нашого ліцею, дівчина вступила до Ірпінського фахового коледжу НУБіП України.
4. Ліцей створює умови до конструктивної та результативної взаємодії в діаді педагог-учень.
Педагогічна взаємодія вчителя та учня в нашому ліцеї побудована на ідеях співробітництва, активної, доброзичливої, продуктивної дії в системі учитель – учень. Від трактування поняття «педагогічна взаємодія» залежить психологічна коректність та цільова ефективність здійснення навчання та отримання освітніх послуг. Наші вчителі плідно співпрацюють із ліцеїстами, готуючи їх до конкурсів та олімпіад із різних напрямків. Як результат – перемоги. Камінська Ольга, перемогла: у І і ІІ турах Всеукраїнського квест-марафону «Чи знаємо ми Шевченка?»; ІV місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України, науковий керівник Руденко Наталія Іванівна, вчитель зарубіжної літератури, кандидат педагогічних наук. Перемоги Магдалінчук Віри: у Всеукраїнському мовно-літературному конкурсі імені Тараса Шевченка – III місце в міському етапі конкурсу; у Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика – міський етап- IV місце; І місце в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України, науковий керівник Точиліна Ірина Валентинівна, вчитель економіки та права, кандидат економічних наук.
Всеукраїнський конкурс «Обдарована молодь 2020», Басалкевич Анастасія – ІІІ місце, Мозгова Поліна – диплом за участь.
Всеукраїнський конкурс читців «Сила слова» в рамках молодіжного фестивалю імені Івана Коваленка – Хлистов Єгор отримав диплом за участь.
Всеукраїнський конкурс з інформаційних технологій «Космічні фантазії» – І місце.
Конкурс «Безпечний Інтернет» від НаУрок. Участь взяли учні 7-10 класів. Велика кількість дипломів 1-3 ступеня в кожному класі.
Чотири роки поспіль проходить для учнівської молоді Київщини профірієнтаційний бізнес-турнір, який проводить департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Київський обласний комунальний позашкільний навчальний заклад «Мала академія наук учнівської молоді» спільно з Компанією інтелектуальних технологій (КІНТ). Учні нашого ліцею вже вдруге взяли в ньому участь і вдруге отримали перемогу. Переможці захоплюючого інноваційного марафону зібралися в середовищі Zoom на профорієнтаційному онлайн-івенті «Крок до успіху». На онлайн-зустрічі була можливість поспілкуватися з цікавими особистостями, які мотивували учнів до генерування нових ідей, саморозвитку в актуальних галузях, професійній орієнтації. Цього року наші учні отримали одразу дві перемоги в різних вікових категоріях. Мамаєва Антоніна, отримала ІІІ місце в Лізі 7-9 класів, причому вирвалася на третє місце в останній момент гри, прийнявши вдалі управлінські рішення. Команда під керівництвом Матвієнко Віолети та учасниць команди Бугрій Марти, Магдалінчук Віри впевнено тримали лідерську позицію протягом усієї гри. Переможці цього турніру автоматично стали півфіналістами Всеукраїнського бізнес-турніру «Стратегія фірми».
Всеукраїнська онлайн-олімпіада «На Урок» із англійської мови – Горб Катя зайняла ІІ місце, вчитель англійської мови Хромчак Наталія Володимирівна.
Всеукраїнська онлайн-олімпіада «На Урок» із правознавства – 13 переможців, вчитель економіки та правознавства Точиліна Ірина Валентинівна.
Всеукраїнська онлайн-олімпіада «На Урок» із громадянської освіти – 8 переможців, вчитель економіки та правознавства Точиліна Ірина Валентинівна.
Всеукраїнська онлайн-олімпіада з фізики «На Урок» – 6 переможців, вчитель фізики Мелюхіна Наталія Євгенівна.
Шкільна всеукраїнська дистанційна Олімпіада з української мови «Всеосвiта Весна – 2020» – 8 перможців, вчитель Шевченко Лілія Анатоліївна.
VI Всеукраїнаська інтернет-олімпіада «На Урок» із української мови та літератури (весна 2020)- 10 переможців, вчитель Шевченко Лілія Анатоліївна.
Шкільна всеукраїнська дистанційна Олімпіада з української мови «Всеосвiта Весна – 2020» – 7 переможців, вчитель Шевченко Лілія Анатоліївна.
Всеукраїнська онлайн-олімпіада із зарубіжної літератури «Всеосвіта Зима – 2020» – 5 переможців, вчитель зарубіжної літератури Руденко Наталія Іванівна.
5. Ліцей – цікаве та насичене позакласне життя.
Позакласна та виховна робота в ліцеї спрямована на формування загальнолюдських цінностей, таких як повага до гідності прав і свобод людини, визнання цінності демократії, розвиток навичок критичного мислення тощо. Головною метою освітньої діяльності закладу є
всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства.
Протягом навчального року проведено цикл уроків мужності для учнів 7-11 класів, лейтмотивом яких стала тема єдності народу України та цілісності її території, любов до України, самовідданість і патріотизм її захисників. З метою виховання патріотичних почуттів, бажання стати на захист рідної держави, з нагоди Дня памʼяті та примирення була організована та проведена зустріч з учасником АТО. У Ліцеї проходив місячник військово-патріотичного виховання, в рамках якого було проведено: лекцію керівника військово-патріотичного гуртка «Ратібор»; тематичні виховні години до Дня захисника Вітчизни «Героїв імена – у пам’яті народу»; участь у змаганнях з військового п’ятиборства «Сармат»; флешмоб «Осіння вишиваночка»; конкурс читців «Сила слова»; акція «Сплети маскувальну сітку – врятуй життя солдату»; благодійний ярмарок «До світлого дня – зі світлими справами», де за отримані кошти підготовлено та передано подарунки бійцям до військового госпіталю в м. Ірпінь; виховні заходи, присвячені Дню Соборності України, пам’яті Героїв Крут, до Дня памяті героїв Небесної Сотні проведено круглий стіл «Герої не вмирають», Дню пам’яті та примирення, Дню Перемоги тощо. Так, як напрямок нашого ліцею пов’язаний з біоресурсами і природокористуванням, традиційно учнівським самоврядуванням проводиться акція: «Сортуй сміття! Збережи Україну». Щодо участі в проекті «Відкривай Україну», то команда «Варяги» нашого ліцею є переможцями Всеукраїнського конкурсу «Відкривай Україну». В ході роботи над проектом учні висвітлили проблеми саме людей з обмеженими можливостями, зокрема з вадами слуху. Дівчата та хлопці популяризували невербальні засоби спілкування. У роботі над проектом намагались довести суспільству в роботі «Україна говорить жестами»: інвалідність – це не вирок. А такі люди потребують постійної уваги і турботи.
Учні нашого ліцею два роки поспіль захищають честь навчального закладу та беруть участь у профорієнтаційному бізнес-турнірі, який проводить департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, Київський обласний комунальний позашкільний навчальний заклад «Мала академія наук учнівської молоді» спільно з Компанією інтелектуальних технологій (КІНТ) і вдруге отримали перемогу.

6. Ліцей дає можливість до самореалізації і самовираження.
У навчальному закладі розвивають творчі здібності інтелектуально обдарованих старшокласників, готуючи їх до науково-практичної діяльності. У нашому ліцеї багато наукових і педагогічних знахідок, але жодна з них окремо не визначає суті навчального закладу. Він цікавий саме як ціле, як система, в основі якої – ідеї інтеграції виховних зусиль, творчості і наукового пошуку. При цьому педагоги плекають традиції і разом із колективами учнів їх примножують, удосконалюють. Весь педагогічний процес в нашому ліцеї побудований на усвідомленому ставленні учнів до навчання, на чіткому розумінні ними важливості саморозвитку особистості, свого творчого потенціалу. Наприклад, участь у VI Всеукраїнському фестивалі-конкурсі імені Марії Фішер-Слиж «Змагаймось за нове життя!», присвяченому Лесі Українці. Учениця Камінська Ольга з композицією «Твої листи завжди пахнуть зів’ялими трояндами…» зайняла II місце в номінації «Декламація». Сертифікати учасника отримали Назарова Олеся в номінації «Твір (есе)», есе на тему «Шістнадцять»; Коваль Естер у номінації «Ілюстрація» з роботою «Симфонія долі» (за мотивами творів Лесі Українки «Віла-посестра», «Біда навчить», «Лісова пісня»), Назарова Олеся з триптихом «Народжені творчістю» (за мотивами творів Лесі Українки «Мгновение», «Русалка», «Лісова пісня»), Нємченко Маргарита та Рєпінська Софія з малюнками «Змагаймось за нове життя!»
7. Ліцей – це сучасна навчально-матеріальна база з новітніми технологіями.
У ліцеї найсучасніша матеріальна база, класні аудиторії обладнано сучасною мультимедійною техніко. Ліцей має один корпус у якому розміщено 16 класних кімнат, а також 2 кабінети іноземної мови, 2 комп’ютерних класи, кабінет медичної сестри, кабінет психолога, бібліотека. Комп’ютерні класи налічують 33 персональних комп’ютери, 4 ноутбука, проектори; в ліцеї є 5 інтерактивних дошки з системою Cam Touch, принтери, телевізори. Кабінет для проведення уроків із предмету «Захист України» обладнаний віртуальним тиром. Кабінети «Хімії», «Фізики», «Біології», «Історії» облаштовані найсучаснішим обладнанням, що дає можливість проводити віртуальні практичні та лабораторні роботи, класні аудиторії обладнано сучасною мультимедійною технікою.
8. Ліцей – це якісна та безкоштовна освіта.
Ірпінський академічний ліцей Національного університету біоресурсів і природокористування України Ірпінської міської ради Київської області – це безкоштовний сучасний ліцензований, комунальний, багатопрофільний заклад освіти, який згуртовує дітей, розвиває й вдосконалює здібності, творчі нахили, виховує лідерів. Ліцей – це команда висококваліфікованих педагогів, обдарованих, допитливих учнів, небайдужих батьків та наших партнерів: Національного університету біоресурсів та природокористування України й відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів та природокористування України «Ірпінського економічного коледжу».
Основна діяльність Ліцею спрямована на створення умов для реалізації державної політики у сфері освіти згідно із ст.53 Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Закону України № 2442–VІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу», «Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», «Державного стандарту початкової освіти», «Положення про загальноосвітній навчальний заклад», власного Статуту та інших нормативних документів, що не суперечать законодавству України в галузі освіти.
Структура освіти на кожному рівні та навчальні плани побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності з предметів і самостійності учня у виборі власної траєкторії в освітньому процесі.
На кожному етапі забезпечується Державний стандарт, здійснюється теоретична й практична підготовка з дисциплін навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного й морального здоров’я. Основна школа дає базову освіту, що є фундаментом загальноосвітньої підготовки дітей, готує їх до вибору форм подальшого навчання та профільного навчання. У педагогів і ліцеїстів розвинуте «відчуття ліцею» – це відчуття внутрішнього комфорту, захищеності, взаєморозуміння, атмосфера доброзичливості, поваги один до одного, емоційної насиченості життя. Наші учні пишаються своїм ліцеєм, навчанням у ньому, завжди готові відстояти його честь.


9. Ліцей – це здоровий спосіб життя.
Найвища цінність у людини — це її здоров’я. Сучасні діти розуміють цю істину лише підсвідомо, і лише з роками починають цінувати здоров’я і плекати кожну мить життя. Здоров’я дітей – одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, учителів, суспільства в цілому. Ліцей – це місце, де дитина проводить значну частину часу. У нашому навчальному закладі формуванню здорового способу життя приділяється велика увага. З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, традиційно, у вересні в нашому ліцеї проходить тиждень «Олімпійської освіти». До Дня Козацтва проходить спортивне свято «Козацькі розваги». Проводяться турніри з волейболу. У волейбольному турнірі серед шкіл м. Ірпеня, в рамках дистанційного проекту «У здоровому тілі – здоровий дух!», команда учнів нашого ліцею зайняла призове місце. З метою популяризації, пропаганди та формування навичок здорового способу життя, запобігання негативним проявам серед учнівської молоді для учнів проводяться бесіди щодо профілактики паління, вживання алкоголю, наркотичних засобів. Збереження фізичного і психічного здоров’я дитини, сприяння її гармонійній особистісній та соціальній адаптації — одна з головних завдань роботи нашого педагогічного колективу. Першим і найголовнішим завданням роботи учителів нашого закладу є захист, збереження і покращення здоров’я учнів. Реалізація цього завдання ґрунтується на розумінні педагогічним колективом здоров’я людини як стану повного фізичного, психічного, соціального добробуту, а не просто як відсутності хвороб чи фізичних дефектів. Саме на створення педагогічних умов, підвищення ефективності виховання культури здорового способу життя серед школярів спрямована робота класних керівників і в першу чергу учителів біології, основ здоров’я та фізичної культури. Першим і найголовнішим завданням роботи учителів нашої школи є захист, збереження і покращення здоров’я учнів. Реалізація цього завдання ґрунтується на розумінні педагогічним колективом здоров’я людини як стану повного фізичного, психічного, соціального добробуту, а не просто як відсутності хвороб чи фізичних дефектів. Саме на створення педагогічних умов, підвищення ефективності виховання культури здорового способу життя серед учнів спрямована робота класних керівників і в першу чергу вчителів біології, основ здоров’я та фізичної культури. Велика увага приділяється формуванню здорового способу життя учнів. Учителі працюють за принципом «краще вчити дітей збереження і зміцнення власного здоров’я, не робити чогось такого, що шкодить здоров’ю інших, ніж потім довго лікуватися». За рік було надано 16 індивідуальних та 13 групових консультацій практичним психологом, 11 групових консультацій соціальним педагогом. Проведено тижні протидії булінгу, акція «16 днів проти насильства», Тиждень психології, День здоров’я, бесіди з лікарями, покази відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю; пропаганду здорового способу життя; організовано виступи медичних працівників на батьківських та учнівських зборах у класах. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи щодо збереження життя і здоров’я дітей», де запланована і постійно проводиться певна робота оздоровчого характеру з класом. Ми ставимо собі за мету не лише навчити математики чи хімії, а й виробити здатність думати, що ні суспільству, ні родині не потрібні хворі люди, а значить, закласти фундамент здорового способу життя у майбутньому. Тому велика увага на уроках з основ здоров’я, приділяється роз’ясненню учням пагубності негативних звичок, наслідків до яких вони призводять і чому саме здоровий спосіб життя веде до гармонійного життя. Діти навчаються вмінню спілкуватися, бути толерантним у відношенні до своїх однокласників, поводитися в колективі та суспільстві тому, що – це найголовніші складові психічного здоров’я, саме в них формуються позитивні якості та почуття особистості. Безумовно, важливим чинником зміцнення здоров’я є гарний настрій, позитивні емоції, тому основне питання, над яким працюють учителі — створити позитивну атмосферу для кожного учня.
10. Ліцей – це творчий дружній колектив педагогів та учнів.
У ліцеї висококваліфіковані педагоги серед яких 4 кандидати наук, 16 спеціалістів вищої категорії, 7 педагогів, які мають звання – 3 старших вчителя, 4 вчителів методистів, один педагог нагороджений нагрудним знаком «Відмінник освіти України». В нашому ліцеї панує атмосфера науки і духовності. У ліцеї разом із досвідченими педагогами працюють
і молоді. Але всі вчителі прагнуть до самовдосконалення, постійного
професійного розвитку. Педагогічний колектив керується принципами
особистого прикладу, поваги до ліцеїстів. Учні є рівноправними суб’єктами освітнього процесу, з ними розмовляють як з дорослими, їхні думки поважають. Ініціативи ліцеїстів підтримують директор, завучі, учителі бо всі вихованці є повноправними членами нашої дружньої родини. Для виховної системи ліцею саморегуляція учнівського колективу важливіша, ніж управління через систему вимог.

Recommended Posts