Перехід на дистанційне навчання, зумовлений пандемією, став неочікуваним та доволі серйозним випробуванням для всіх учасників освітнього процесу – освітян, учителів, учнів та їхніх батьків. Після тимчасової розгубленості всім довелось прийняти такі виклики та швидко адаптуватись до нових реалій. З початком карантинних обмежень педагоги ІАЛ НУБіП України оперативно організували для учнів якісне віддалене навчання за допомогою новітніх технологій та своїх знань і вмінь. Як виявилося, така форма навчання може бути ефективною та продуктивною. Наші педагоги взяли на озброєння доступні онлайн-платформи для синхронного й асинхронного навчального процесу. Це дозволяє трансформувати навчальний процес як на час карантину, так і після його завершення. Вчителям і учням потрібно було вчитися, освоювати нові технології, щоб працювати по-новому. Саме сьогоднішня ситуація, що повязана з карантинними обмеженнями у навчанні й дала можливість зробити величезний крок назустріч новому. Вчителі ІАЛ НУБіП України продемонстрували, що онлайн-навчання дає безмежні можливості – покращити взаємодію учителя та учня, посилити мотивацію та збільшити задоволення ліцеїстів від навчального процесу. Головне завдання для вчителя – продуктивно використати всі можливості, щоб вийти із карантину з якісно отриманими учнями знаннями. Онлайн-навчання дає безмежні можливості й учителі використовують карантинні обмеження для прориву в освітньому процесі. Так домашнє навчання дозволяє навіть самим сором’язливим учням розкрити свої здібності. Вивчаючи творчість Л. Костенко учителька української мови та літератури Шевченко Л.А. застосувала свої знання та вміння, щоб діти із задоволенням вивчили вірш і «політали» на «Крилах» (Л. Костенко).
- Posted on