24 березня 2021 року в онлайн-режимі проведено засідання методичних комісій. Інерактивний семінар-презентація «Сучасні технологіі викладання предметів соціально-гуманітарного та природничого циклів у нових освітніх умовах» на порядку денному були питання :
1. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання.
Доповідач: Несміян Т.А., голова МО вчителів природничих дисциплін.
2.Вивчення та впровадження в освітню практику сучасних технологій навчання, інноваційних форм і методів роботи на уроці.
– Технологіі розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури.
Доповідач: Лук‘янченко Л.В, голова МО вчителів соціально-гуманітарних дисциплін.
– Цікавинки педагогічної майстерні (обмін досвідом впровадження інноваційних освітніх методик).
Доповідачі: Руденко Н.І., учителька зарубіжної літератури, Шевченко Л.А., учителька української мови та літератури, Устінова-Тихоненко В.В, учителька історії.
В ході роботи семінару голова МО вчителів природничих дисциплін Несміян Т.А. доступно та в цікавій формі поділилася своїм досвідом із колегами щодо переваг ІКТ, інтерактивної дошки, інтернет-спілкування з учнями. Розповіла, що створює інтерактивні вправи та застосовує їх під час уроків – це, на її думку, цікаво учням, пізнавально та зручно. Пояснила колегам про переваги використання відео зв`язку з учнями за допомогою різних сервісів, а також поділилась досвідом роботи в умовах карантину. Лук‘янченко Л.В, голова МО вчителів соціально-гуманітарних дисциплін в своїй доповіді розповіла, що в своїй практиці ставить за мету навчити дітей мислити нестандартно, критично за допомогою написання есе. Дану методику вона використовує вже кілька років поспіль. На думку Лариси Володимирівни, даний жанр, як своєрідна рефлексія дає можливість оптимізації навчання. До методичного заходу долучились учителі, які атестуються. Доповідачі: Руденко Н.І., учителька зарубіжної літератури, Шевченко Л.А., учителька української мови та літератури, Устінова-Тихоненко В.В, учителька історії. Руденко Наталія Іванівна поділилась практичним досвідом щодо створення проєктів у вивченні зарубіжної літератури. Та наголосила, що саме така форма роботи розвиває навички критичного мислення в учнів. У своїй доповіді учителька наголосила, що створення проєктів – це велика за об’ємом робота. Тому їх не можливо готувати часто, але саме проєктна робота – це практичне навчання, ефективний метод підтверджений часом. Устінова-Тихоненко В.В. у своєму виступі розповіла про міжпредметні зв’язки, які застосовує на практиці під час проведення уроків історії. Шевченко Л.А. розкрила тему «Форми і методи інтерактивного навчання». Лілія Анатоліївна розповіла присутнім, що інтерактивні методи навчання — це спосіб взаємодії усіх учасників навчально-виховного процесу, під час якого слухачі перестають грати пасивну роль і активно долучаються до роботи. Акцентувала увагу на питанні, що потрібно навчити дітей навчатися. Як інтерактивний метод навчання Шевченко Л.А. в своїй практиці застосовує метод гри. Ігровий метод навчання, за її словами, передбачає визначення мети, спрямованої на засвоєння змісту освіти, вибір виду навчально-пізнавальної діяльності і форми взаємодії учителя та учнів. Щиро дякуєм педагогам за чудову презентацію власного досвіду та його поширення, креативність, нові ідеї, а також за дружню й позитивну атмосферу.

Recommended Posts